2006.gada 17.novembrī Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments, tā sastāvā arī Rīgas pilsētas būvvalde, bija viena no pirmajām Rīgas domes institūcijām, kuras Kvalitātes vadības sistēma saņēma starptautiskā standarta LVS EN ISO 9001:2000 sertifikātu, tādējādi apliecinot augstas kvalitātes darba organizāciju un klientu apkalpošanu.
2009.gada 1.janvārī Rīgas pilsētas būvvalde (turpmāk tekstā – Būvvalde) tika izveidota kā patstāvīga Rīgas domes institūcija, kas turpināja strādāt, ievērojot starptautiskajā standartā LVS EN ISO 9001:2000 noteiktās prasības.
2009.gada aprīlī Būvvaldē notika Kvalitātes vadības sistēmas pārsertificēšanas audits, bet 2010.gada 16.aprīlī uzraudzības audits, ko veica SIA „Bureau Veritas Latvia”. Tika saņemts starptautiskā standarta LVS EN ISO 9001:2008 sertifikāts.
2015.gada 1.jūlijā tika veikts Kvalitātes vadības sistēmas pārsertificēšanas audits, ko veica SIA „Bureau Veritas Latvia”. Tika saņemts starptautiskā standarta LVS EN ISO 9001:2009 sertifikāts.
2018.gada 2.jūlijā tika veikts Kvalitātes vadības sistēmas pārsertificēšanas audits, ko veica SIA „Bureau Veritas Latvia”. Tika saņemts starptautiskā standarta LVS EN ISO 9001:2015 sertifikāts.
Kā apstiprināja Bureau Veritas Latvia auditoru komanda, apsveicama ir Būvvaldes vēlme un plāni pilnveidot klientu datu reģistrēšanas sistēmas, kas ievērojami atvieglinās klientu apkalpošanu un problēmu risināšanu. Atzinīgi vērtējama arī dažādu veidu datu apstrāde un apkopošana elektroniskā vidē, aizvien vairāk atsakoties no papīra formāta dokumentiem.
Starptautiskā standarta LVS EN ISO 9001:2015 sertifikāts apliecina, ka Būvvaldes darbības un attīstības pamatā ir visaugstākās kvalitātes pakalpojumu nodrošināšana, kas atbilstoši pieaugošajām klientu prasībām fokusēta uz klientu vajadzību izzināšanu un apmierināšanu, pastāvīgu darba plānošanu, analīzi un pilnveidošanu.
Būvvaldē ir noteikta prioritāra attieksme pret apmeklētāju apkalpošanas kvalitāti, sistematizēti iekšējie procesi, saistībā ar Būvvaldes mērķiem noteikti procesu kvalitātes kritēriji, kam atbilstoši tiek veikti regulāri mērījumi, tiek analizēti rezultāti un problēmu gadījumos tiek veikti nepieciešamie pilnveidošanas pasākumi.
Būvvaldes darbība un procesi tiek organizēti atbilstoši LVS EN ISO 9001:2015 standartam šādās jomās:
Būvvaldē ir izstrādāta un regulāri tiek pilnveidota „Kvalitātes vadības rokasgrāmata”, t.sk. arī „Kvalitātes politika”, kā arī klientu apmierinātības izpētes, darbinieku kompetences nodrošināšanas, neatbilstību identificēšanas un novēršanas kārtība. Tiek pilnveidota arī dokumentu aprites procedūra, uzlabojot tās uzturēšanu, vadīšanu un sistematizēšanu, kā arī lēmumu pieņemšanu. Atbilstoši iepriekš minēto dokumentu prasībām Būvvaldē pastāvīgi tiek veikti nepieciešamie uzlabojumi darba organizācijā visās struktūrvienībās:
Kvalitātes vadības sistēmas būtība ir:
Starptautiskā standarta LVS EN ISO 9001:2008 sertifikāta iegūšana jau pirmajā gadā, kopš Būvvalde darbojas kā patstāvīga Rīgas domes institūcija, ir Būvvaldes darbinieku kopīgā darba rezultāts, kas apliecina, ka iestāde ir efektīvi strādājusi, lai attīstītu, uzturētu un nemitīgi pilnveidotu Kvalitātes vadības sistēmu.
Būvvaldes vadība un darbinieki skaidri apzinās, ka Būvvaldes attīstības pamatā ir visaugstākās kvalitātes pakalpojumu nodrošināšana atbilstoši pieaugošajām klientu prasībām.
2018.gadā atkārtoti saņemtais prestižais starptautiskā standarta LVS EN ISO 9001:2015 sertifikāts apliecina pamatprasību (uz klientu orientēta organizācija, virsvadība, cilvēku iesaistīšana, procesa pieeja, sistēmas pieeja vadībā, faktu pieeja (analīze) lēmumu pieņemšanā, nepārtraukta procesu uzlabošana) izpildi un nosaka Būvvaldes darba nepārtrauktu pilnveidošanu.
Paldies, Jūsu e-pasts ir reģistrēts.
www.rpbv.lv izmanto sīkdatnes un aktīvās sastāvdaļas (piemēram, JavaScript), lai atsekotu apmeklētāja vēlmes un optimāli pielāgotu tām mūsu vietņu noformējumu. Sīkdatnes ir mazas teksta datnes, kas tiek uzkrātas Jūsu datorā mūsu interneta vietnes apmeklējuma laikā. Lasīt vairāk.