A+
A-

Viegli lasīt

Rīgas pilsētas būvvalde ir pašvaldības iestāde.

Rīgas pilsētas būvvaldi pārrauga Rīgas domes Pilsētas attīstības komiteja.

Rīgas pilsētas būvvalde saskaņo un kontrolē būvniecības procesu Rīgā.

Rīgas pilsētas būvvaldes sastāvā ir:

  • Arhitektūras pārvalde,
  • Būvniecības kontroles pārvalde,
  • Pilsētvides dizaina pārvalde,
  • Apstādījumu inspekcija
  • un citas struktūrvienības.

Rīgas pilsētas būvvaldes mērķi ir:

  • padarīt neērtu patvaļīgu būvniecību;
  • nodrošināt efektīvas kontroles procedūras;
  • būt par klientiem draudzīgāko pašvaldības iestādi.

Rīgas pilsētas būvvaldes darba laiks:
Pirmdiena 8.30 – 18.00
Otrdiena 8.30 – 17.00
Trešdiena 8.30 – 17.00
Ceturtdiena 8.30 – 18.00
Piektdiena 8.30 – 15.00

Kā sazināties ar Rīgas pilsētas būvvaldi?

📞 Zvanīt: 67105800
📧 Sūtīt jautājumus: buvvalde@riga.lv

Rīgas pilsētas būvvaldes adrese:
Amatu iela 4, Rīga, LV-1050

Fontu izmērs
Kontrasts